Trend


Hallo peeps, ik ben Brooklyn ik ben een nieuwe blogger ik hou heel erg van mode en de nieuwste trends. Daarom ga ik bloggen over een van de nieuwste trends.


Een van de populaire trends die altijd een trend blijft is de spijkerbroek, tegenwoordig noemen we het jeans of gewoon broek omdat de meeste broeken van spijkerstof zij gemaakt.



In 1847 emigreerde Levi Strauss naar de Verenigde Staten. 
Daar maakte hij stevige broeken voor de goudzoekers in Californië, van zeildoek.
Deze broek vielen erg in de smaak bij de goudzoekers, omdat deze steviger dan de gebruikelijke boeken.
De stof van de spijkerbroeken worden geweven met een schering die in de indigo is gekleurd.
De spijkerbroek heeft standaard vijf zakken twee aan de achter zijnde,
en twee steekzakken aan de voorzijde, aan de rechter voorzijde zit een kleine zakje. 



 Gerelateerde afbeelding              Afbeeldingsresultaat voor levis logo   




Waar zijn spijkerbroeken verkrijgbaar?
Ze verkopen tegenwoordig in elke kleding winkel wel spijkerboeken, hier onder zal ik de links van websites waar ze veel soorten spijkerbroeken verkopen:

- Jeanscentre
Zalando
- H&M


Bekende merken van spijkerbroeken.

Levi’s
- Diesel
- G-star
- Only
- Cheap Monday

Welke trends zijn en bij spijkerboeken?

Zelf hou ik van de push-up jeans omdat ze heel erg lekker zitten bij me boven benen, hier onder zal
ik nog een paar andere soorten trends van spijkerbroeken zetten: 

Gerelateerde afbeelding
1. Wijde pijpen
2. High waist
3. Standaard spijkerbroek
4. Skinny jeans



Wie draagt de spijkerbroek?

De spijkerbroek wordt door iedereen gedragen en is gewoon betaalbaar voor iedereen, tenzij je een heel duur merk wil betaal je al meestal rond de €600'-.

Je kan zelf spijkerbroeken halen op de markt voor een paar tientjes alleen lijkt de kwaliteit mij niet zo goed maar daar over heeft iedereen zijn eigen mening.



Reacties

Een reactie posten